0

Homme on rets!

on Thursday, September 22, 2011 in ,
Väga emotional blog post tuleb, aga see on rohkem lihtsalt emotsioonide vallandamine, ei hoia pudelis neid kinni. May skip this...

 Nonii homme on rets ja see tekitab tõsiselt palju peavalu. Eriti mulle, sest ma võtan seda kõike suhteliselt hingega ja kui keegi ei hooli, kes siis hoolib. Me. Oma klassi heaks paljukski valmis.

Tantsuproovide ajal on tõestus, et mõni oskab kind of kõva häält teha. Ja ei , ma pole kuri, lihtsalt keegi peab ju karjuma ja armasd paralleelklassid teiega olin ma tõesti veidi, kaitsepositsioonil. Aga vähemalt ei üritanud ma minna üle laipade nagu merit üritas, otseses mõttes. Aga no hard feelings, sest keegi ei saanud surma selle väikese intsidendiga. Tantsuga on vist nüüdseks üsna korras, saate video ka ehk kunagi...

Täna tegime Tuule juures kooki, see kõlab veidralt, aga meie armas 11.b soovis kooki ja oiiooi koogi nad ka saavad, veel ei spoili, iga asi omal ajal. Mingid saladused peavad ju jääma... Ja kuna kahjuks mingil väga halva kokkusattumuse tulemusena olen ma perfektsionist. Yea, about that...
Ei ole ma ühe enda tehtud elemendiga seal koogil absoluutselt rahul, aga see selleks, aeg parandab mu haavad

Geo tunnis tuli avastus, et homseks ju need pii komakohad ka vaja meelde jätta, 20 kohta ka veel, alguses oli suhtumine: "Pff kes neid ikka viitsiks õppida, teen mingeid kätekõverdusi kas või" Aga ega õpetaja tol hetkel ei käsitlenud just lemmikteemat siis, hmm võtsin siis need 20 numbrit ette ja umbes 5minutiga olid nad mul peas. PEAS! Visuaalne pilt neist numbritest praegu ees *-*. Aga nad on mul peas! Beat that, selline vaev oli. Edu loodusklassile ladinakeelsete taimenimedega.

Tutimüts on lemmik kohustuslik element, just saying..

0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.