0

HTG piknik, minu super mõistus ja võitluskunst

on Thursday, September 15, 2011 in ,
Ma ilmselgelt nädal aega oma sündmustest maas, aga ma pingutan nii-i kõvasti to catch up. 
Reedene piknik oli ghuul. Esiti sellepärast, et süüa sai, jah, heast söögist ära ei ütleks, aga ka sellepärast, et meie ponnistused võistlustel kandsid vilja, GO B11! Pictures: 


Kui keegi meie karjumist seal ei kuulnud sel hetkel, siis soovitan soojalt kõrvaarsti. Crazy  girli ja hingelt B kukil, hint oleks roosa

Tiku, apelsini, oliivi.. mis mänge me veel tegime?


Börsas ja klassijuhataja härra Oks ratsutamas tema seljas, oksaga



B11!


Õhtupoole sai veidike G-punkti trollitud. Jah, Gustav, 5 kuud fo sho. It's a troll, that never gets old.

Ja nüüd minu suurepärasest feilist esmaspäeva varjastel tundidel. Miskipärast mõtlen, et peaks talongid leidma üles, kuni avastan, et ohh wait, mul pole neid ju kotis, seal kus võiks. No deem, kuhu paneb geenius järgmise nädala talongid, kui tal neid hetkel vaja ei ole. Nii, boom, raudselt kodus, kõne emale: "kuule, kas sa palun-palun viitsiksd mul aidata talonge leida, kodust". Oli nõus, aga kas te arvate, et ta reaalselt leidis need? Muidugi mitte. Peale kolmandat kõnet teadsid minu suurest murest kõik mu klassiõed (keka oli). Ahastuses mina tuleb siis kekast tagasi (täiesti nauditav kehalise tund oli, that's a first and probably the last) ja loodab kõigest südamest, et talongid oleksid kuskil kotis ja koolis, sest muud võimalust EI OLE, kolmandat korda vaatan kõik kohad, and I mean KÕIK kohad läbi ja viimane asi, mis mul kätte jääb on mu rahakott, pool-paaniliselt otsin talonge, sest nu 3 nädala omad. JAH, ma leidsin oma talongid rahakotist, kuskile hästi ilusasti ära peidetuna, võidujoovastuses tõstsin käed üles teavitasin kõiki oma leiust. Vastuseks kõlas umbes 5-10 tüdruku samasugune rõõmus "Jee!". Oh well, tegijal juhtub?

Ja kui ma eales varem oleksin olnud vanas koolis kella 7ni õhtul koolis (no offence, mai mõtle midagi halba, nt normaalsed inimesed lähevad koolimajast välja 4 paiku) oleks ma lolliks läinud koolis istumisest, reaalselt, hulluks kohe. Aga somehow on juhtunud, et ma olen koolis pääris kaua. Kas siis kooris või väitlemas või trenni tegemas. 
Kooriga on see lahe teema ka, et hetkel ma kõige madalam naishääl ehk siis II alt, aga õpetaja Keerbergil on soov mind ise uuesti üle kuulata, sest häälerühma tema mulle anda ei saanud, sest mul oli hääl ära, jälle -.-
Väitluses toimus arutlus kondoomimasinate üle. Normull.

Täna käisin esimest korda vöitluskunsti trennis. Mõnele võib see kõlada hirmutavalt, et minusugune väiksemat kasvu tüdruk sellises trennis käib, aga mulle meeldib ringi liikuda ja mitte alati ei juhtu ma seda tegema suurte ja tugevate meestega koos, nii et on ka mul vaja ennast kuidagi kaitsta, põõsapervertide (või kuidas Liisi neid ka ei nimetanud) eest. (funny fact: mu treener on mu vana klassijuhataja poeg)

Ja siiamaani on meil olnud kõigest 2 tööd ja mul pole õrna aimugi kuidas need läksid...

0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.