0

Naliii kaa

on Tuesday, October 04, 2011
Täna olid tantsukursused, ja pean tõdema, et Oliver, sinuga on tore tantsida, tõsist nägu on VÄGA raske teha. Aga asi, millest ma tegelikult rääkida toimus n-ö vaheajal, õppisime siis rock'n'rolli ja poisid õppisid seda seal võimlas sees, väljas tahtsid paar tüdrukut õppida tantsu ja keegi ütles, et laula! miskipärast tundsin ennast selle palve adressaadina ja mütlesin, et miks mitte ning hakkasingi laulma "Hit the road Jacki". Ja päris kõvasti ja siis 10 tüdrukut tantsis mu ees.  Miks ma seda mainima pidin? Sellepärast et ma ise pärast mõtlesin, et lolwut miks, Mariliis, MIKS?

Ja üks very special girl palus mul siia kirjutada nalja, mille öpetaja Oks meile ühe füüsikatunni lõpus rääkis, kes saab pihta, kes mitte (võib sisaldada ebatsensuurseid sõnu):
Treffnerist sureb ja läheb põrgusse. Põrguväravate ees küsitakse temalt, et kas ta tahab minna tavalisse põrgusse või treffneristi põrgusse. Mõtleb siis treffnerist, et ta seal treffneris käinud ja värki särki, valib siis tavalise. Seal nagu põrgu ikka katlad ja kõrvetav kuumus ning iga õhtu tuleb Vanapagan ja pistab naela perse. Läheb siis mõni nädal mööda ja treffneristil tekib huvi, et mis seal teises põrgus siis ikkagi on. Läheb siis sinna ja näeb, et kõik samamoodi, vaid Vanapagan ei tule õhtuti külla. Möödub jälle mõni nädal ning treffnerist näeb Vanapaganat tulemas, koos suure naelu täis ämbriga: "Arvestuste nädal algab!"

0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.