1

Füüsika

on Monday, November 28, 2011 in
Füüsika töövihikut täidame siis tunnis ja üks teatud arvutus, kus tuleb leida jõuõlga, sisaldab siinuseid ja nurki (mis pole kunagi mu tugevaim külg olnud, tunnistan), üritan siis seda arvutust vägisi ära teha, Päss üritab ka midagi aidata, aga ei lase mina ennast segada, lõpuks olen veendunud, et leidsin õige valemi. AGA VASTUS, ei tule sama, mis minu vaatluste kohaselt peaks tulema (vastuste raamat ftw). Olen seda ülesannet juba 10min lahendanud, aga ikka ei taha õige vastus tulla. Loobun ja kutsun siis õpetaja Oksa enda juurde, et tema seletaks, mida ma küll valesti võin teha. Tuleb siis minu juurde seletab, kuidas teha. "Aga õpetaja, täpselt nii ma ju teengi, aga vaadake, vastus ei tule õige". Oks siis vaatab vastust ja vaatab ülesannet "Aga mis ta sul siis tulema peab!?" Heidan veel viimse loobunud pilgu oma töövihikule ja ei ole võimalik see! Olin terve selle aja, 10 minutit, teinud ülesannet õigesti, kuid arvanud, et vastus peab tulema teine. How stupid can you be?
Fail-a-day


Ilmselgelt mitte nii loll, et olla treffnerist ja mitte teada, mis asi on tekkel... Aga siis küsida, et "Mis tekkel, kas on juba nii õhtu et ma ei taju teklit?". Tsau, Johanna, kuidas elad?

1 Comments


I'm pretty new at this place and adore the design, could you let me know me where you bought this theme? You can contact me on my e-mail…looking forward to hear from you

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.