0

Family and friends mean everything to me

on Thursday, August 18, 2011 in
Vb on kuskilt kuuldused juba levinud, et hiljuti, 26. juulil sündis meie perre uus õde. Lõpuks läbi valimiste sai talle ka nüüd nimi. Mitu hääletusvooru ja puha. Demokraatlik perekond for the win. Nimeks sai ta siis Noora, väga-väga ilus nimi, arvan ma.

Aga jah, alguses oli suht scary thought, sest ma tean, et mina isiklikult pole beebidega väga osav. I don't know, võib-olla sellepärast, et nad ilma mingi näilise põhjuseta lihtsalt mu süles alati nutma hakkavad ja kohe üldse, I mean, ÜLDSE tasa ei jää. Ja kui juba nutma ja karjuma, siis miks mitte teha seda ekstra kõvasti. Mingist hetkest alates ma üritasin juba vältida väga noores eas isikuid. (Väikestest tüdrukutest ma aga ei räägi, sest neile ma paistan esimesest hetkest meeldivat, miks, oh, miks ei taju ma kunagi ära.)

Ja veel üks vahemärkus, I love my friends not mentioning my family, kõige kallimad inimesed siin maa peal, kellest ei ütleks ealeski lahti, isegi peale draamat, mille tekitamises peaks mulle vist medali kinkima kohe. Just for the record.




0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.