0

Finally the moment we've all been waiting for

on Friday, August 26, 2011 in ,
Ehk siis mina noobike, kes ma katsete päevast ootan, et teada saada, kellega ma ühes klassis lõpuks olen.. Ja mitte nagu usual, I'm just waiting, vaid ikka haigelt, veidralt, segaselt ootasin neid nimekirju. Ja lõpuks nad tulid.. Ja kui viitan koolile, siis selleks on Treffner, mille kohta edaspidi on tõenäoliselt üsna palju viiteid. Mina siis olen B-klassis. B11 peaks siis olema meie klassi nimi, kirjutasin õigesti? Wooh, excited bitch, as I was a few hours earlier.

Aaaga eile trippisime rattaga Maarjaga lampi kuskil Luunjasse. Alguses oli mõte, et niisama kuskile väikesele ringile. Spontaanselt: "Ou aga mis seal on, lähme vaatame" Sõitsime metsa vahelt läbi phmts täiesti tundmatute teede (mu maale sõidab buss ka kuidagi sealt kuskilt kaudu, somehow). Siis äkki märkame suuurt, suurt järve enda kõrval, vaatame järgi ja Voilaa! Suur liivapõhjaga järv, miks sellised head avastused tulevad suve lõpus alles. Mingid tegelased sõitsid jetide v skuutritega seal peal veel ja värki. Edasi sõites tulid super ilusad niidud või nagu mulle meeldib öelda, hingematvad välud, ühel neist harrastati paragliding'ut. Nii-ii lahedad on sellised asjad. Kunagi kui võimalus tekib tahan kindlasti ära proovida parachuting'u (proovi siis vahet teha parachuting'ul ja -gliding'ul, esimene lennukist välja hüpates vist?) ja benji hüppe, tuleks veel miskit ekstreemset meelde, mida tahaks proovida, mm hetkel vist ei. Anyways, I like those spontanious no-destination trips

Huvitav on see, et pole kordagi maininud miskit, mis Tartus toimunud on, terve suve jooksul, oh well..

Edit: Aa ja 7. novembril uinutatakse mind taas sügavasse unne ja asutakse teravate objektide ja süstaldega mu kallale, ehk siis pean jälle opile minema, oh well, it's for my own good...

0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.