0

Huberti sünts and paradoxes

on Wednesday, August 31, 2011 in , ,
Lõpuks ometi tuli meie oodatud pidu, mina kyll otseselt korraldaja ei olnud, aga üks suur kook oli siiski minu poolt tehtud. Good job! Enne kui pidu alatagi jõudis suutsin ma uksest mööda tormates end jälle vigastada. But I really liked the place and the people, sai suheldud ja tutvutud, isegi teatud nimed on veel meeles.
I was everywhere, but nowhere, jap, paradoks jälle teemas.
Algus, testshot, teaser
One of the cakes


26., kui öbikuid sai toomas käidud avastasin, et meie lennus siiski on n-ö lahedaid inimesi :), no irony .

Aaaga ikkagi eile.... või siis täna... Aaahh ma ka ei tea enam kuna, tutvusime jällegi Tartuga, kui üritasime tulevase paralleeli Karli, rõhutan, phmts siis praeguse paralleeli juba (!) juurde minna, janii jääb, no matter what, kuid Raja tänav ilmselgelt hullutas meid, et asusimegi valele teele ja tegime ilusa ringi sisse, enne kui kohale jõudsime, aga ikkagi jõudsime, mis on 5+. Sääl tegin vahepeal 10.b fb kommuuni valma ja puha, ettevõtmine missugune öösel 2 paiku. Karl küll mainis, et tal on VÄGA lärmi suhtes tundlikud naabrid, aga mõni meist arvas, et ta trollib. (Muideks, kes oskavad lärmi teha? Liisi, Kadri ja Mariliis!) Phmts ei trollind, mis oli kergelt öeldes paha, aga koputuste ajal jõudis Gustav alt helistada: "Ajaa, tule sisse, tule sisse". Eiih, tegelt ta sisse ei saanud või mitte vähemasti kohe, tutvus naabritega, kellele ta vist ei meeldinud, üldsegi. Ilmselgelt oli meil vaja sealt korterist põgeneda, sest naabrid olid veidi kurjad ja pissed. Tatsusime siis hoopis Egerti korterisse, et tema naabreid testida, ÕNNEKS neid vist polnud üldsegi kodus... Rääkisime märkamatult hommikuni ja võin kinnitada, et mul oli oi-oi kui lõbus: "ma saan aru, miks tema naerab, aga miks ometi TEMA naerab?!?! täielik mõistatus :S" jah, see viimane tema olin mina.. Ja Laigu reisijutud, jõhker, tal blogis ka neist räägitud, annan lingi, kellel kunagi öösel või mm hommikul igav, http://h22legareisile.blogspot.com/. Ega kui ei tee, siis lihtsalt EI JUHTU midagi, eladki igavat elu, just saying. Teeks plaani?
Ja ma pole siiamaani maganud, jutt vaid jookseks


Üks lahe lehekülg, mis ajas naerma, eestlaste ja nende harjumuste ja traditsioonide ja olemuse kohta, rottisin, Helga blogist...
http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/jsstx/what_are_your_nationalitys_stereotypes/c2etx1m


Aga tegelt on nii, et kell on 11:59, üldse mitte palju, aga ikka piisavalt, ma joon teki all kuuma teed ja ootan, kuni väsimus mu maha notib, praegu energy boost, inimesed vaikselt ärkavad, vahepeal polnud kedagi ja emotsioon null. Oh seda jutuvoogu praegu.

Edit: segase tuju juurde vastav muusika, mäletan seda päeva, kus kuulasin seda laulu vist 20x

0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.