0

Viljandi Folk 2011 28.-31

on Thursday, August 04, 2011 in , , ,
Juba pikemat aega olime arutanud, et läheks folgile, aga midagi kindlat, et kus ööbimine and stuff, polnud arutatud. Lõpuks saime öömaja Viljandi tüdruku Kadri juures (PS! väga lux ööbimispaik oli).

Alustasime siis Maarjaga häälega Tartust tulemist, peale saime ülikiiresti.. Kontserdipasse meil ilmselgelt ei olnud,  aga mul oli eesmärk Zetode kontserdile siiski jõuda. Viskasime siis kotid Kadri juurde, Liisi, Maarja ja mina (amazing view Kadri aknast Viljandi järvele). Suundsime ranna poole, koos liitunud seltskonnaga, mina näljane haarasin vahepeal friikad, ja läksime sõudebaasi taha, kus hea istuda ja juttu rääkida, (silt: loata viibimine keelatud, aga Patrick, kes teadvat asja, kinnitab, et seal polevat kaameraid) Kirsimäelt kostis kontsert hästi alla jõeorgu. Varem olime juba otsustanud, et läheme Abraham's Cafe kontsedile Lennukitehases, mis algas 1 paiku öösel (väidetavalt reggae ja jazz), selgus, et tegelikult üldsegi sõnadeta jazz, selline chill muusika, hea uinumiseks, kui aus olla, aga lõpuks hakkas täitsa meeldima. Kuna vihma kallas, siis peale kontserti kobisimegi magama...
Edit: vihma kallas ja lõi põlema pirnike peas: "jalanõud on juba nagunii läbimärjad, miks mitte?". Selle mõtte peale jooksin läbi porilompide nagu väike tüdruk, mõtlemata, et jalanõud saavad märjaks, miks me selliseid asju iga päev enam ei tee?

Rise and shi... fuuu, selline uni on, et ei tea, mis teha, tundus, et ytlesin Maarjale umbes 5x et lase mul veel veidike magada, ilmselt ma tundsin, et ta üritab magava minuga kontakteeruda (mis on võimatu tegevus btw). Lõpuks tõusime, et saada mõne tulevase treffikaga kokku, polnud veel lahkudagi jõudnud majast, kui juba tuli paar kõnet, nujah, 40min hilinemine on classy, egas meid palju olnudki, mõni lihtsalt magas või transporteerus alles... Vahepealsetest seikadest eredaid mälestusi pole ja somehow olime koos suurema rahvaga rannas.. Kuskilt tekkis dilemma, et kas minna Vägilaste kontserdile või mitte ja just siis, kui olin otsustanud, et Jah! ma tahan ikkagi minna, selgus pileteid ostes, et rohkem ei müüda, kuna ei mahu rohkem inimesi kontserttelki -.- . Ning siis läksime hoopis Kirsimäele, kus ka kontseri üle kanti, oli ruumi tantsida ja rongi teha, Kertuga ootasime ühte laulu specially 3h, "Kulla kutset", (mille sõnad peaaegu peas olema laulupeo tõttu) see oli ka ainuke laul, mida Vägilastelt teadsin. Oh we sang loudly! Pärast 4h kontserti olid kõik surmväsinud, kuigi mõnel oli veel jõudu ka ujumiseks.. Oh bed sweet, bed!


sorry guys, I like that picture, humoorikas

Viimane päev läks aeglaselt käima, kõik magasid ja venisid... Aga mul oli eesmärk Zetode kontserdil ära käia, et nagu folgilt ikka mõni päris kontsert ka külastatud saaks, ostsin isegi pileti varem ära ja puha. Kui oli phmts aeg liikuma hakata, arvasid klassiõed, kellega sinna minema pidin, et nad veel ei tuleks, ja mina, mõeldes, et ma vihkan kellestki sõltumist, tulin tulema ja veetsin kontserdi hoopis Julli, Maxi, Karli ja mõne teise kuti seltsis.. Oii ja Võro kiil! mitte, et mina seda enam rääkida oskaks, aga kodune tunne tuleb sellega. That's why, Zetode kontserdile pidin jõudma. Veidi aega pärast kontserti seadsingi üksi sammud bussijaama poole, sest kangesti oli vaja laupäeva õhtuks koju jõuda, et pühapäev juba edasi rännata. Üritati küll hirmutada, et kas ma ikka bussi peale saan ja värki. Muidugi sain! kui ma juba bussijaama kohale jõuan, siis bussi peal olen ma kindlasti. Tuimus võttis minust võitu, kui lõpuks Tartu jõudsin.. 



0 Comments

Copyright © 2009 Mariliisi blogi! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.